Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.


Schimbarea Sediului Social

 

In cazul in care detineti un spatiu cu destinatia de sediu social si doriti sa intocmim documentatia in vederea schimbarii/stabilirii sediului societatii actele necesare sunt:

1. Copiile actelor de identitate (asociati/administratori)

2. Copia actului constitutiv

3. Certificatul de inmatriculare (original)

4. Certificatul constatator emis la inregistrarea societatii (original)

5. Dovada detinerii spatiului pentru noul sediu social*

*Dovada detinerii spatiului pentru sediu social se face cu urmatoarele documente, dupa caz:

-contract de vanzare-cumparare;

-contract de inchiriere/subinchiriere inregistrat la ANAF sau contract de comodat;

*Daca sediul este situat intr-un condomeniu (bloc de locuinte) sunt necesare urmatoarele documente suplimentare:

1. acordul asociatiei de proprietari

2. avizul vecinilor direct afectati (vecinii din: dreapta, stanga, de deasupra si de dedesubtul apartamentul in cauza).

 

In cazul in care nu detineti un spatiu cu destinatia de sediu social puteti sa stabiliti noul sediu social la noi.

 

- Gazduire sediu social 12 luni: 200 euro;